Domů / REKLAMAČNÍ ŘÁD
OpenID
Doprava ZDARMA

Při nákupu nad 3500,- Kč doprava bude ZDARMA.

Informace o dopravách a platbách zde

 

 

Odběr novinek

REKLAMAČNÍ ŘÁD

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ ?

V případě, že shledáte na výrobku závady, které by jste chtěli reklamovat, postupujte prosím dle následujícího manuálu :

1. Vyplňte reklamační list a zašlete nám ho na emailovou adresu servis@detske-kocarky.cz  odkaz zde
2. Pokud máte možnost přiložte fotografie znázorňující poškození zboží.  Nepřekračujte prosím datový limit 35 MGB ! POUŽÍVEJTE POUZE ADRESU SERVIS@DETSKE-KOCARKY.CZ (ostatní emailové adresy nepřijmou tento datový limit )


Na Váš email budeme reagovat bezprostředně v co možná nejkratší době v pracovní dny. Zvolíme společně cestu jakou bude reklamace probíhat, zda bude zboží zasláno k nám na adresu, či zda máte zájem pro urychlení reklamace zaslat zboží přímo do autorizovaného servisu, případně u některých značek zboží může dopravce vyzvednout zboží přímo na Vaší adrese.


Dokumenty k přiložení k reklamovanému zboží :

1. Faktura = prodejní doklad = ZÁRUČNÍ LIST
2. Vyplněný reklamační list, nebo průvodní dopis obsahující příslušné náležitosti

 

V případě uznané reklamce budou náklady spojené s reklamací zaslány na Vámi uvedný bankovní účet.
V případě neuznané reklamace, ale mechanického poškození výrobku náklady spojené s reklamací vráceny nebudou. V tomto případě je předmětem dalšího jednání zda zákazník bude chtít poškozené zboží za úhradu opravit.

Zboží na reklamci je třeba vždy zaslat očištěné, zejména kola kočárků je třeba zbavit bláta a kamínků. Důkladným očištěním také zabráníte ušpinění ostatních částí při přepravě zboží. V opačném případě nemusí být zboží na reklamaci přijato.

NEZASÍLEJTE PROSÍM VE VLASTNÍM ZÁJMU BALÍKY PŘES ZÁSILKOVNU ! ANI PŘI  ZAPLACENÍ ZA DODÁNÍ NA NAŠÍ ADRESU NÁM BOHUŽEL NEBÝVAJÍ DODÁNY, ALE ULOŽENY NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ !!! NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ ZÁSILKY NEVYZVEDÁVÁME. 

 


Reklamované zboží nikdy nezasílejte na dobírku, nebylo by přijato a Vám by vznikly zbytečné náklady.

Reklamace se uplatňují v provozovně na adrese Palackého 4445, Chomutov, 430 03 nebo přímo u autorizovaného servisu; pokud toto bylo sděleno prodávájícím při prodeji (např. formou záručního listu). Po písemné dohodě s prodávajícím je možná změna místa uplatnění reklamace i na jiné určené osoby (autorizované servisy).  Reklamace je přijata okamžikem předání reklamovaného zboží do provozovny prodávajícího či autorizovaného servisu (viz výše) a nikoliv pouze telefonickým či e-mailovým oznámením kupujícího o možné vadě. S ohledem na sortiment se většinou vyžaduje odborné posouzení případné vady. Potvrzení o datu a způsobu reklamace vystaví vždy prodávající; a to i v případě uplatnění případné vady u jiných osob (autorizovaných servisů). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. 

Reklamovat lze pouze zboží, které jste u nás zakoupili. Pokud jste zboží zakoupili od třetí osoby, je zapotřebí uplatňovat případné nároky z vady zboží pouze u této třetí osoby.

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného prodlení po zjištění vady či problému se zbožím. Další používání zboží i přes zjištěnou vadu by mohlo vést k rozšíření poškození a následnému částečnému či plnému neuznání reklamace.  

 

CO DĚLAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÉ ZÁSILKY ?

Zboží pro přepravu balíme co nejpečlivěji, aby dorazilo vždy včas a v pořádku. Pokud i přesto dojde k poškození zásilky, kontaktujte nás prosím co nejrychleji abychom společně s vámi problém co nejrychleji vyřešili.

 

Poškozený obal zásilky
Při převzetí pečlivě zkontrolujte obal zásilky.
Zjevně poškozenou zásilku (např. proražený nebo potrhaný obal) nepřebírejte, pokud se nemůžete stoprocentně ujistit, že zboží uvnitř je nepoškozené.
Důvod odmítnutí zásilky vždy uveďte doručovateli do přepravního listu spolu se svým podpisem.
Informujte nás o problému e-mailem, dohodneme se na dalším postupu.

Poškozené zboží uvnitř zásilky při neporušeném obalu
Obsah zásilky zkontrolujte co nejdříve po doručení.
V případě poškození obsahu nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den po dni doručení) kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, dohodneme se na dalším postupu.
Nevyhazujte ani neupravujte obal zásilky.
Zašlete nám prosím fotografie poškozeného zboží a fotografie obalu.

Email pro zaslání informace : info@detske-kocarky.cz
Telefon +420 474 651 030,  +420 474 651 032, +420 733 611 204, +420 474 554 813

                    volba 1 na odpovídacím automatu

 

ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD KUPNÍ SMLOUVY VE 14DENNÍ LHŮTĚ

Jak postupovat :

1. zboží uveďte prosím do původního stavu v jakém bylo dodáno
2. zkontrolujte zda vracíte vše co bylo spolu s výrobkem dodáno, včetně dokumentace, dárků a příslušenství
3. přiložte kopii prodejního dokladu a formulář pro odstoupení od kupní smlouvy odkaz zde.
4. pečlivě vyplňte a zkontrolujte číslo účtu pro vrácení peněz
5. zboží pečlivě zabalte aby nedošlo transportem k jeho poškození

Kam zboží zaslat ?

Jitka Tothová - Dětský svět
Palackého 4445
43001 Chomutov

NEZASÍLEJTE PROSÍM VE VLASTNÍM ZÁJMU BALÍKY PŘES ZÁSILKOVNU ! ANI PŘI  ZAPLACENÍ ZA DODÁNÍ NA NAŠÍ ADRESU NÁM BOHUŽEL NEBÝVAJÍ DODÁNY, ALE ULOŽENY NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ !!! NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ ZÁSILKY NEVYZVEDÁVÁME. 

Co se bude dít dále ?

1. zboží bude prohlédnuto a přezkoumáno zda nedošlo k jeho poškození či opotřebení
2. peníze budou vráceny na Vám uvedený účet nebo jiným způsobem


Co když bylo zboží opotřebeno, nebo poškozeno ?

V tomto případě je třeba zboží uvést do původního stavu. Vynaložené finanční prostředky pro uvedení do původního stavu budou odečteny z částky zboží za kterou byl výrobek zakoupen.
Budeme se snažit aby tato částka byla co nejnižší, ale bohužel v případě například ojetých koleček, kdy je nutná výměna se jedná o nezanedbatelnou částku.


Do kdy lze zboží vrátit ?

Odstoupení od kupní smlouvy musí být doručeno prodávajícímu nejpozději do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Jedná se o kalendářní dny, nikoliv pracovní.

 

Platné od 21.10.2015